AlgemeenRestyling DigitaalGids Consumentenbond

Restyling DigitaalGids Consumentenbond

Ter gelegenheid van zijn 75e editie verschijnt de Digitaalgids van de Consumentenbond deze maand in een nieuw jasje, gerestyled door Twin Media. 

De Digitaalgids staat boordevol wetenswaardigheden, tips en achtergrondinformatie over het digitale universum. Het eerste nummer van de Digitaalgids verscheen in 2001. inmiddels heeft deze uitgave van de Consumentenbond met 50.000 abonnees een hele schare trouwe lezers. Het tijdschrift was toe aan een nieuwe look.

Hiervoor mochten verschillende bedrijven een nieuwe stijl pitchen. Twin Media was ook van de partij. Met een aantrekkelijke vormgeving en een doelgroep gerichte uitstraling werd onze voorstel gekozen en mogen wij de komende tijd de DigitaalGids produceren.

Art director, Miranda van Agthoven, is verantwoordelijk voor de nieuwe, verfrissende vormgeving.

Zie hier het persbericht van de Consumentenbond.
Voor meer informatie over de Digitaalgids klik hier

001_DG75

scroll-to-top