AlgemeenTwin Media rond restyling van CWT Connect Magazine af.

Twin Media rond restyling van CWT Connect Magazine af.

Deze maand verschijnt het eerste Connect Magazine in een nieuw jasje. Voor de restyling waren Miranda van Agthoven, Erik Flokstra en Eline Slegers verantwoordelijk.

Doelstelling van de restyling was om het blad een moderner en frisser uiterlijk te geven, zonder de herkenbaarheid bij opdrachtgever en lezers te verliezen.

CWT Connect magazine is het zakenreisblad van Carlson Wagonlit Travel Nederland. Met dit magazine houdt CWT haar relaties op de hoogte van de ontwikkelingen in de zakelijke reiswereld, nieuws over airlines, het hotelwezen, de autoverhuurbranche en Carlson Wagonlit Travel zelf. CWT Connect verschijnt vier keer per jaar en wordt kosteloos gedistribueerd aan de klanten van CWT. Het blad wordt in opdracht van CWT geproduceerd door Canna Publishing. Twin Media verzorgt al jaar en dag de vormgeving.

 connect_cover_klein_grijs

Gerard Tavenier van Canna Publishing over het restylingproces: “Als de zaken naadloos verlopen, zien we elkaar eigenlijk weinig. Geen nieuws, goed nieuws, dat werk. Als er daarentegen iets kleins opduikt dat niet OK is, loopt de mailbox vol met opgewonden gedoe. Eigenlijk is dit niet goed. Daarom wil ik Twin Media even laten weten dat ik erg tevreden ben met de nieuwe vormgeving van Connect en dat ook CWT, de klant, ronduit enthousiast is. Ook vond ik de praktische, down to earth manier waarop we tot het resultaat zijn gekomen, erg goed. Ik vind dit het sterkste punt van TWIN. Met direkt daarnaast de continuïteit. Ondanks vakantie en wat ziekte bij de Twinners, ging het proces gewoon door. Ik moet er niet aan denken dat ik dit proces met een éénpitter-vormgever (70% van jullie branche?) zou hebben moeten doen.”

 

Wilt u meer informatie over CWT Connect magazine of wilt u het magazine ontvangen? Neem dan contact op met de afdeling Corporate Communications.

Tel.: +31 (0)20 200 02 77

E-mail: communicatie@carlsonwagonlit.nl

scroll-to-top